Συνήθη προβλήματα αυτοκινήτου

Ένα αυτοκίνητο θα πρέπει να ληφθεί επίσης μέριμνα να αυξήσει την αποτελεσματικότητα και τη μακροζωία του. Ένα καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο είναι πιο οικονομικές σε μακροπρόθεσμη βάση και εκπέμπει λιγότερους ρύπους. Είναι κατασκευασμένα από πολλά διαφορετικά μέρη που είναι αλληλεξαρτώμενα από κάθε άλλο για τη λειτουργία τους. Παρακάτω είναι μερικά κοινά προβλήματα αυτοκίνητο:
Η πίεση των ελαστικών? Ελαστικά αυτοκινήτου δεν θα πρέπει να είναι υπερβολικά αυξημένη ή μειωμένη. Πάρα πολλή πίεση μπορεί να μειώσει την έλξη, ενώ η χαμηλή πίεση αυξάνει την κατανάλωση καυσίμου. Η εξασφάλιση της ορθής πίεσης στα ελαστικά αυτοκινήτων, θα βελτιώσει την αποδοτικότητα των καυσίμων και επίσης μια πιο μακροπρόθεσμη βάση για τα ελαστικά.
Ανεπαρκής ελαστικών βάθος πέλματος? Ελαστικά πρέπει να ανταποκρίνεται στα ελάχιστα 5 χιλιοστά βάθος πέλματος? Οποιαδήποτε αλλαγή σε αυτό μπορεί να προκαλέσει το αυτοκίνητο για να πάει εκτός ισορροπίας. Οι δονήσεις αισθητές μέσα από το τιμόνι, το κάθισμα ή το πάτωμα του αυτοκινήτου που προκαλείται λόγω της ανεπαρκούς βάθος πέλματος του ελαστικού.
Brake αποτυχία? The ουρλιάζει ήχος της πέδης θα πρέπει να αποτελεί μείζονα πηγή ανησυχίας. Ένα Σύστημα πέδησης αυτοκινήτων αποτελείται από διάφορα στοιχεία όπως τύμπανα, τακάκια, δαγκάνες κλπ και κάθε μία από αυτές θα μπορούσε να είναι η αιτία για ελαττωματικά φρένα. Ένας άλλος λόγος για έναν αδιάφορο, ταλαντευόμενος και αργή πέδης θα μπορούσε να είναι, χαμηλή υγρό φρένων στο δοχείο του.
Nonfunctional Κλιματισμός? Απουσία ψυκτικό μέσο στο σύστημα είναι το πιο κοινή αιτία ενός nonfunctional κλιματιστικού. Μπορεί να διαρρεύσει ή να διαρρεύσει έξω από το συμπιεστή, O-ring στεγανοποίησης ή την pinhole στο συμπυκνωτή και εξατμιστή. Αεροσυμπιεστής αποτυχίες επίσης ως αποτέλεσμα την απώλεια της λίπανσης.
Clogged φίλτρου αέρα? Ροή του αέρα μέσω του κινητήρα είναι απαραίτητη για τη διασφάλιση engine and καυσίμου αποδοτικότητα. Τα φίλτρα αέρα πρέπει να καθαρίζονται, να συντηρούνται και να αντικατασταθεί τακτικά.
Καπνού σε εξάτμισης? Καπνός που βγαίνει από την εξάτμιση, ειδικά μαύρο ή γκρίζο, είναι ένα σήμα του αυτοκινήτου σας δεν λειτουργεί κανονικά. Η μηχανή σας θα μπορούσε να καίει πετρέλαιο, ψυκτικό ή το σύστημα έγχυσης καυσίμου μπορεί να είναι leaky. Επισκευές πρέπει να γίνουν ανάλογα με την αιτία του καπνού.
Πίεση λαδιού? Γενικά πετρελαίου λυχνία πίεσης ανάβει, όταν η πίεση του πετρελαίου πέσει κάτω από τα επιθυμητά ελάχιστο επίπεδο. Χαμηλά επίπεδα μπορεί να οδηγήσει σε υπερθέρμανση, οδηγούν σε απώλεια της ζημίας λίπανσης και μηχανικής, όπως σπασμένα ράβδοι σύνδεσης, κατεστραμμένα περιοδικά στροφαλοφόρου άξονα, κλπ.
Σταθερή Συντηγμένα Βολβοί? Αυτό προκαλείται λόγω της υψηλής ρύθμιση της τάσης εναλλάκτη και πρέπει να ελέγχεται άμεσα η μπαταρία θα μπορούσε να βγάλει εκρηκτικό αέριο υδρογόνο, όταν το αυτοκίνητο υπερχρεώσεις.
Φθαρμένα Υαλοκαθαριστήρας Blades? Κατεστραμμένα ή πελεκημένη σάρωθρα μπορεί να οδηγήσει σε ατυχήματα, όπως βλάβες και μειώνουν την ορατότητα της οθόνης σας αυτοκίνητο. Θα πρέπει να ελέγχεται και αντικαθίσταται τακτικά.
Car Battery? Μπαταρία του αυτοκινήτου μπορεί να τρέξει κάτω για λόγους αριθμό, δηλαδή,? Η μπαταρία δεν φορτίζει ενώ το αυτοκίνητο κινείται. ? Τα φώτα ή κάποια άλλη δύναμη-τράβηγμα αξεσουάρ παραμένει ενεργοποιημένο. ? Η μπαταρία είναι παλιά και πρέπει να αντικατασταθεί. ? Προληπτική φροντίδα του αυτοκινήτου μπορεί να προχωρήσει αρκετά στην αποτελεσματικότητά της. Κάποιος μπορεί να παρακολουθείτε την εξυπηρέτηση, τη συντήρηση, και τις απαιτήσεις αντικατάστασης μέσω της χρήσης ιδιοκτήτες. Το πιο σημαντικό, πάντα να έχετε το αυτοκίνητό σας για σέρβις σε προσόντα και την άδεια μηχανικού.