Τι κάνει ένας καλός φίλος

Δεν είναι το πιο φροντίδα προσώπου σε αυτόν τον κόσμο, αλλά όταν είμαι με δάκρυα στα μάτια, θα κάνει οτιδήποτε χρειάζεται για να μου κάνει το χαμόγελο. Δεν είναι η μεγαλύτερη ακροατή στον κόσμο, αλλά όταν το μυαλό μου σταματά να λειτουργεί και θα συνεχίσω φλύαρος όπως έναν ανόητο να αερίσει τις απογοητεύσεις μου, ακούει για μένα. Δεν είναι συμβιβάσιμες καθαυτές, δεν συμφωνώ πάντα με κάθε σημείο άλλα του άποψη και να έχουν το μερίδιό μας επιχειρήματα και γκέτες, αλλά ακόμα μετά παλεύουμε, έρχεται συχνά και προσπαθεί να τα πράγματα επιδιορθώσει επάνω χωρίς καμία περαιτέρω επιχειρήματα σχετικά με ποιος είπε τι .He ένα από τα πιο ωμή ομιλητές εγώ έχω γνωρίσει ποτέ κι όμως όταν πρόκειται για σφάλματα μου και τις αποτυχίες μου, καταφέρνει με κάποιο τρόπο να ξεχωρίσω ακριβώς τις σωστές λέξεις για να με κάνει να συνειδητοποιήσουμε τα λάθη μου δεν βλάπτει εμένα.Αυτός δεν pamper me.really αυτός δεν. Αλλά όταν κάνω ανόητα πράγματα όπως τον ξυπνήσω στις τρεις το πρωί και τον καλούν εάν μπορούσαμε πάμε και έχουν παγωτών. Μαλώνει σε me.even κλήσεις εμένα ονόματα και ακόμα Βρίσκω αυτοκίνητό του έξω πόρτα μου εντός δεκαπέντε λεπτών και είμαστε off στο αγαπημένο σαλόνι μας παγωτού! Λοιπόν, θα μπορούσε απλά να συνεχίσω και on.The σημείο είναι - δεν είναι ο μεγαλύτερος άνθρωπος επί της γης, ξέρω ότι δεν είναι τέλεια και όμως να μου φαίνεται σαν τελειότητα.
Οι καλοί φίλοι κάνουν πάντα τη ζωή να φαίνεται τόσο πολύ ευκολότερη και καλύτερη. Στην πολυάσχολη ζωή μας, σε στιγμές που νιώθεις τέλμα και απομονωμένο, είναι οι φίλοι σας που έρχονται κατευθείαν.Έτσι, αυτό που κάνει έναν καλό φίλο; Γνωρίζω ότι δεν υπάρχει απολύτως καμία ανάγκη να δοθεί από τους ορισμούς ενός καλού φίλου ή μια λίστα από τα στοιχεία ενός καλού φίλου, δεδομένου ότι οι απαντήσεις είναι υποκειμενικές. Σε κάθε δική του - η ιδέα μου ενός καλού φίλου δεν πρέπει αναγκαστικά να αποδεκτή από όλους. Ωστόσο, βάσει παρατηρήσεις μου έχω αποφασίσει να δώσει σε αυτό έναν πυροβολισμό και συγκεντρώνουν ένα σύνολο ιδιοτήτων ή ικανοτήτων που είναι ένας μούστος έχει για να είναι ένας καλός φίλος!
Πλήρης αποδοχή είναι ένα από τα βασικά στοιχεία οποιαδήποτε ανθρώπινης σχέσης. Στην περίπτωση που είσαι ένας καλός φίλος, θα πρέπει να αποδεχθεί πλήρως φίλο σας με του / ατέλειες της. Φιλίας έχει να κάνει με την γνωρίζοντας και την αποδοχή τους ανθρώπους όπως είναι. Ένα από τα μεγαλύτερα δοκιμασία της φιλίας είναι η αξιοπιστία ενός φίλου. Είτε πρόκειται για τη διατήρηση για ένα μυστικό, ή αν είναι για τη λήψη βοήθεια σε περίπτωση ανάγκης - αξιοπιστίας είναι σίγουρα ένα σημαντικό συστατικό της φιλίας.
Συντροφικότητας είναι μια από τις πιο όμορφες πτυχές της φιλίας. Δεν έχει σημασία τι φίλοι είναι πάντα να μείνουμε ενωμένοι! Είτε πρόκειται για ένα από τα πιο ανούσια ημέρες της ζωής σας, ενώ εσείς σκοτώνουν χρόνο κάνει απολύτως τίποτα, ή σε μία από τις σκληρότερες μάχες της ζωής ή να είναι ένα από τα πιο αξέχαστες στιγμές στη ζωή σας όπως την αποφοίτησή σας ή τα γενέθλιά σας - οι φίλοι είναι πάντα μαζί σας Δεν έχει σημασία τι! Άνευ όρων στήριξη και ενθάρρυνση είναι ένα από τα πράγματα που οι φίλοι έχουν. Ακόμη και όταν ο φίλος σας σκέφτεται κάνετε λάθος, αυτός / αυτή θα πρέπει πρώτα προσπαθήσει και να πείσει εσάς, αλλά εάν αυτό αποτύχει, το υπόλοιπο βεβαίωσε ότι δεν έχει σημασία ποιο τρόπο και αν επιλέξετε, αλήθεια φίλοι είναι πάντα δύο βήματα πίσω!
Αν κοιτάξετε ειδεχθή σε αυτό το φανταχτερό φόρεμα που αγοράσατε την περασμένη εβδομάδα - ένας αληθινός φίλος θα σας πουν πάντα έτσι! Ειλικρίνεια είναι απαραίτητη σε κάθε σχέση. Οι αληθινοί φίλοι που ποτέ δεν διστάζει να μιλήσει μυαλό τους, είναι έτοιμοι να σας δώσουμε μια γεύση από την πικρή αλήθεια - αλλά θα παλτό, είτε τη ζάχαρη - ή σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε με αυτό! Συχνά έρχεται μια στιγμή κατά την οποία δύο φίλοι ανταγωνίζονται για το ίδιο πράγμα - σε περιόδους όπως αυτή - ένας πραγματικός φίλος δεν πρόκειται ποτέ να ζηλεύει, αλλά ποτέ δεν θα επιτρέψει σε έναν ανταγωνισμό να επηρεάσει τη φιλία σας.
Συχνά, όταν αισθάνεστε χαμηλό ή κατάθλιψη, δεν θα πρέπει ποτέ να το εξηγήσω στο φίλο σας ότι αισθάνεστε χαμηλοί. Ένας αληθινός φίλος ξέρει πότε είστε αναστατωμένος. Κατανόηση χωρίς λέξεις αυτό που είναι το απόλυτο επίπεδο καλής φιλίας. Για να είναι ένας καλός φίλος που πρέπει να έχουμε υπομονή για να καταλάβει ο φίλος σας ανάποδα. Τις διακυμάνσεις της διάθεσης, νοηματική γλώσσα, τους κώδικες - φίλοι ξέρουν όλα! Φίλοι είναι όλα αυτά και πολλά περισσότερα.Οι φίλοι είναι μια χείρα βοηθείας, ένα παρήγορο ώμο να στηριχτεί, ένας ασθενής αυτί να ακούσει σε σας και το πιο σημαντικό μια ζεστή και στοργική αγκαλιά για να σας αγκαλιάσει!