One liners για τη Δια

Ζωή είναι γεμάτη από πολλές παράξενες πτυχές που είναι πέραν της ανθρώπινης λογικής. «Ποτέ μην πάρει τη ζωή σοβαρά, ουδείς βγαίνει ζωντανός», είναι καλή χιτώνιο στη ζωή που εμπνέει ανθρώπους να είναι θετική από ζωή. Στο άρθρο αυτό αναγνωσθεί μερικές πραγματικά αστεία one liners στη ζωή που θα σας βοηθήσουν δείτε ζωή σε μια νέα φως. Διαβάστε για διάσημο εισαγωγικά.
Funny one liners τη Ζωή? Μόλις είχαμε Κλίντον, Johnny Cash και Ελπίδας Μπομπ. Τώρα έχουμε Μπους, δεν Μετρητά και όχι Hope. ? Γέλιο και μόνο και ο κόσμος νομίζει είσαι ηλίθιος. ? Περίγελος: βοοειδή με αίσθηση του χιούμορ. ? Χτες τη νύχτα Βάζω στο κρεβάτι κοιτώντας ψηλά τα αστέρια στον ουρανό και Σκέφτηκα, Όπου το heck είναι ο οροφής;! ? Μάθετε από τα λάθη των γονιών σας? Χρήση ελέγχου των γεννήσεων. ? Λογική είναι η τέχνη να πάει στραβά με αυτοπεποίθηση. ? Ξαδέλφη μου είναι ομοφυλόφιλος? Στο σχολείο ενώ άλλα κατσίκια ήσαν τεμάχιση βάτραχο, ήταν άνοιγμα μύγες. ~ Rodney Dangerfield? Ζήτησα από τον Θεό για ένα ποδήλατο, αλλά ξέρω ότι ο Θεός δεν δουλεύει έτσι. Γι 'αυτό και έκλεψε ένα ποδήλατο και ζήτησε συγχώρεση. ? Ζούμε σε μια κοινωνία όπου πίτσα παίρνει να σπίτι σας προτού η αστυνομία. ? Θέλω να πεθάνω ειρηνικά στον ύπνο μου, όπως παππούς μου .. Not κραυγάζει και φωνάζει σαν τους επιβάτες στο αυτοκίνητό του. ? Μην περπατήστε πίσω μου, για εγώ ενδέχεται μην οδηγήσουν. Μην περπατάς μπροστά μου, γιατί δεν μπορούν να ακολουθήσουν. Μην περπατάς πλάι μου, ούτε. Ακριβώς μ 'αφήνεις μόνο! ? Ένα σαφές συνείδηση ​​είναι συνήθως το σημάδι μιας κακή ανάμνηση. ? Όπου υπάρχει θέληση, υπάρχουν πεντακόσιοι συγγενείς. ? Συμπαθώ εργασία ..Μου συναρπάζει. Μπορώ να κάθομαι και να εξετάσουμε τις ώρες. ? Καθένας μπορεί να κάνει οποιοδήποτε ποσό της εργασίας, υπό την προϋπόθεση ότι δεν είναι το έργο που υποτίθεται ότι πρέπει να κάνουμε. ? Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για αστεία one liners στο άρθρο με funniest one liners.
Χιουμοριστικό one liners Δια και Αγάπης? Έζησαν ευτυχισμένα μέχρι παντρευτηκαν. ? Πήγα μόνο στο μήνα του μέλιτός μας. Η σύζυγός μου είχε ήδη δει καταρράκτες του Νιαγάρα. ? Ήταν αγάπη εκ πρώτης όψεως. Τότε εγώ πήρε μια δεύτερη ματιά! ? Υπήρξε οποιαδήποτε παραφροσύνη στην οικογένειά σας;. Ναι, γιατρός. άντρας μου νομίζει ότι είναι ο αφεντικό. ? Γιατί χτύπησε ο σύζυγός σας με ένα καρέκλα;. Δεν μπορούσα άρει την τραπέζι. · Μια γυναίκα έχει να αγαπούν κακός άνθρωπος μία ή δύο φορές στη ζωή της, να είναι ευγνώμονες για ένα καλό αποτέλεσμα. ? Μνήμη είναι τι αφηγείται μια άντρας γαμήλια επέτειος του ήταν χθες. ? Μια άγαμη άνθρωπος δεν έχει κουμπιά στο πουκάμισό του. Ένας παντρεμένος άνθρωπος δεν έχει πουκάμισο. ? Πίσω από κάθε επιτυχημένος άνδρας, υπάρχει μια γυναίκα - Και πίσω από κάθε ηττηθείς man, υπάρχουν δύο! ? Κάθε άνθρωπος / γυναίκα πρέπει παντρεψει - Μετά όλα, ευτυχία δεν είναι το μόνο πράγμα στη ζωή. ? Ο σοφός never παντρευτεί - Κι όταν παντρεύονται γίνονται διαφορετικά. ? Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για ξεκαρδιστική one liners.
Σαρκαστικός one liners Δια? Όταν αναρρίχηση τη σκάλα της επιτυχίας, μην αφήνετε αγόρια αναζητήσετε φούστα σας! ? Δουλειά μου είναι ασφαλής. Κανείς δεν θέλει άλλο. ? Νωρίς για ύπνο, νωρίς για να αυξηθεί κάνει τους ανθρώπους να ύποπτες. ? Κατάθλιψη n. - Ο θυμός χωρίς ενθουσιασμό. ? Do νήπια έχουν τόση διασκέδαση στα σπάργανα ως ενήλικοι κάνουμε στο μοιχεία; ? Πριν να ασκήσω κριτική σε κάποιον, θα πρέπει να περπατήσει ένα μίλι στα παπούτσια τους. Εκείνος ο τρόπος, όταν τους επικρίνουν, είστε ένα μίλι μακριά και έχετε παπούτσια τους. ? Ο γρηγορότερος τρόπος να διπλασιάσετε τα χρήματά σας είναι να το διπλώνουμε στο μισό και επανατοποθετήστε στην τσέπη σας. ? Εάν σκέφτεστε κανείς δεν νοιάζεται εάν είστε ζωντανοί, προσπαθήστε λείπει ένα ζευγάρι των πληρωμές αυτοκινήτων. ? Χάσετε Ποτέ μην μια καλή ευκαιρία να σκάσε. ? Εμπειρία είναι κάτι δεν παίρνετε μέχρι λίγο μετά χρειάζεστε. ? Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για σαρκαστικό one liners.
Sad one liners? Ώσπου μαθαίνετε τους κανόνες ζωής, είστε πάρα πολύ παλιά να παίξει το παιχνίδι. , Ο θάνατος είναι μέρος της ζωής. Είναι ακριβώς πολύ λιγότερο scary και επώδυνη από την υπόλοιπη αυτήν. ? Ο θάνατος είναι ο τρόπος ζωής του λέγοντας σας απολύεσαι. ? Μην μέτρο ζωή σου κατά πόσες αναπνοές πάρετε, μέτρο υπέβαλε πόσες φορές παίρνετε αναπνοή σας λαμβάνονται μακριά. ? Χάσω μάλλον μια δεύτερη στη ζωή μου, παρά ζωή μου σε δεύτερο. ? Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα στη διάσημη one liners.
Εμπνευσμένος one liners Δια? Τίποτα FEAR? Ζήλεια και φθόνο. είναι θανάσιμο στην μυαλό? Είναι καλύτερα να φως ένα κερί παρά να κατάρα το σκοτάδι. ? Βιβλία δεν άνδρες και όμως μείνουν ζωντανοί. ? Κάθε φορά που ένας ιδιώτης ή μια επιχείρηση αποφασίζει ότι η επιτυχία του έχει επιτευχθεί, σταματά την πρόοδο. ? Δεν είν 'εκείνος ο οποίος έχει πολύ πλούσια, αλλά εκείνος που δίνει πολύ. ? Είναι μια σοφή παιδί που ξέρει δική πατέρα του. ? Κάνοντας μια κακή απόφαση είναι καλύτερη λήψη τότε δεν αποφάσεις σε όλα. ? Kind λέξεις μπορούν να σύντομη και εύκολη να μιλήσει, αλλά ηχώ τους είναι πραγματικά ατελείωτες. ~ Μητέρα Τερέζα? Πολλές από αποτυχίες ζωής είναι άνθρωποι που δεν συνειδητοποίησαν πόσο κοντά όφειλαν να επιτυχία όταν δώσανε επάνω. ? Εάν νομίζετε ότι μπορείτε ή αν νομίζετε ότι δεν μπορείτε, έχετε δίκιο. ? Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για τη μεγάλη one liners.
One Liners τη στάση? Δεν έχω πρόβλημα συμπεριφοράς. Έχετε πρόβλημα αντίληψη. ? Αριθ αίσθηση στην ύπαρξη απαισιόδοξο, πιθανώς δεν θα λειτουργούσε οπωσδήποτε ... ? Είμαι πραγματικά εύκολο να πάρει μόνος μαζί μόλις άνθρωποι μαθαίνουν να λατρεία μένα ... ? Μερικοί άνθρωποι είναι σοφοί, και μερικά είναι διαφορετικά. ? Είναι ικανότητά σας δεν είναι μόνο η στάση σας που καθορίζει το τελικό ύψος σας. ? Φοβάμαι πολύπλοκη κατωτερότητας μου δεν είναι τόσο καλή όσο δικά σας. ? Άνθρωποι θα αποδεχθούν τις ιδέες σας πολύ πιο εύκολα, αν τους πω Benjamin Franklin, δήλωσε αρχικά. ? Αν έχω ρίξει ένα ξύλο, θα πάει μακριά; , Εγώ δεν χρειάζεται η στάση σας έχω ένα δικό μου. ? Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για πνευματώδης one liners.
One Liners στην Αγάπη? A αγαπημένη είναι ένα μπουκάλι κρασί, μια σύζυγο αποτελεί μπουκάλι κρασιού. ; Τώρα ενώσουν χέρια σας, καθώς και με τα χέρια σας τις καρδιές σας. ? Αγάπη πηγαίνει προς την αγάπη. ~ William Shakespeare? Να αγαπάς πρόκειται να λάβει μια αναλαμπή του ουρανού. ~ Karen Sunde? Αγάπη αρχίζει με ένα χαμόγελο, μεγαλώνει με ένα φιλί, και τελειώνει με ένα δάκρυ. ? Είμαι κάποιος άλλος όταν είμαι με σας, κάποιον περισσότερο σαν εγώ. ? Μία Liner Quotes τη Ζωή? Παράλειψη είναι πάντοτε προσωρινή, μόνο δίνοντας επάνω καθιστά μόνιμη. ? Μια υγιή στάση είναι μεταδοτική, αλλά μην περιμένετε να το πιάσει από τους άλλους. Γίνε μεταφορέα. ? Κάθε μορφή ευτυχίας είναι ιδιωτικών. μεγαλύτερες στιγμές μας είναι προσωπικές, αυτενέργεια, να μην αγγίζεται. ? Περισσότεροι από υποψίες μας άλλοι είναι προκάλεσε γνώση μας εαυτούς. ? Οι γονείς μου δούλεψε σκληρά για να μας δώσει τα χρήματα τα πάντα δεν θα μπορούσε να αγοράσει. ? Παιδιά: Περνάτε τα πρώτα 2 χρόνια της ζωής τους, διδάσκοντάς τους να περπατήσουν και να μιλήσουν. Τότε ξοδεύετε τα επόμενα 16 χρόνια λέγοντάς τους να καθίσουν και κλείσει-up. ? Μια πένα θα κρύψει το μεγαλύτερο αστέρι στο σύμπαν εάν κρατάτε το κλείσετε αρκετά μάτι σας. ? Κρατήστε πρόσωπό σας στην ηλιοφάνεια και μπορείτε ποτέ να δείτε την σκιά. ? Επιλέγουμε χαρές μας και λύπες πολύ πριν εμείς τους εμπειρία. ? Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για εισαγωγικά αγάπη.
Αυτές είναι μερικές καλές one liners στη ζωή που βοηθά ενός ξεπεραστούν οι τραγωδίες στη ζωή και βρείτε κωμωδία σε δύσκολες χρόνους. Ελπίζω αυτές one liners στη ζωή έφερε ένα χαμόγελο στο πρόσωπό σας. Αυτό το άρθρο γράφτηκε με μοναδικό στόχο κατά νου, να σας βοηθήσει »Smile, αυξάνει αξία πρόσωπό σας.»