Προσβολές και Comebacks

Δεν μισείτε ακριβώς όταν υπάρχει πάντα ότι ένα έξυπνο ξέρω-αυτός-όλα αυτά προσπαθούν απεγνωσμένα να είναι στο επίκεντρο της προσοχής όλο το χρόνο; Ή όταν κάποια έξυπνος άνθρωπος έρχεται και χρησιμοποιεί ένα τυρώδης pick up γραμμής που είστε σε καλύτερη θέση χωρίς; Στις περιπτώσεις αυτές, αυτό που χρειάζεστε είναι μερικά αριστοκρατικό προσβολές και ανατροπές για την αντιμετώπιση τέτοιων ανθρώπων. Ωστόσο, φυσικά, θα πρέπει να έχετε κατά νου ότι δεν είναι ο καθένας παίρνει ύβρεις πολύ καλά, ώστε να είναι σίγουρος για να δει την κατάσταση και να τα χρησιμοποιήσει. Έτσι, παρακάτω είναι μερικές προσβολές και ανατροπές για όλες τις περιστάσεις.
Ύβρεις και Ανέκδοτα? Είστε μια μέρα καθυστέρηση και ένα δολάριο σύντομη. ? Κάθε φίλος σου - είναι φίλος σου. ? Εξακολουθείτε να αγαπούν τη φύση, παρά τα όσα έκανε για σένα; ? If μιλήσατε μυαλό σας, θα ήθελα να είναι άφωνος. ? Αν οι άνθρωποι στέκονται αρκετά κοντά σας, θα πρέπει να είναι σε θέση να ακούσει τον ωκεανό. ? Αν ήταν δύο φορές πιο έξυπνος, τότε θα εξακολουθεί να είναι ηλίθια. ? Συνεχίστε να μιλάτε. Πάντα χασμουρητό όταν είμαι ενδιαφέρει. ; Συνήθως οι άνθρωποι ζουν και μαθαίνουν. Απλά ζουν. ? Ό, τι τρώει σε σας - πρέπει να υποφέρει φρικτά. ? Είσαι τόσο χαζή, μένεις σε μια καρέκλα για να αυξήσει IQ σας. ? Είσαι τόσο παλιά, ακόμη και η μνήμη σας είναι σε μαύρο και άσπρο. · Είστε πολύ έξυπνοι. Έχετε μυαλό ποτέ δεν χρησιμοποιήθηκε. ? Έχεις περισσότερα ζητήματα από το National Geographic! ? Πρέπει να έχετε έναν πολύ μεγάλο εγκέφαλο να κρατήσει τόσο πολύ άγνοια. ? Είστε ένα μαύρο-άσπρο-και το μυαλό που εργάζονται σε έγχρωμο πρόβλημα. · Είστε μερικές πλάκες λιγότερο από ένα πλήρες στέγη. ? Είστε ένα δίστιχο πολύ από ένα σονέτο. · Μια πακέτο λάσπη είναι καλό για την επιδερμίδα. Σας προτείνω να το αφήσετε επάνω. ? Μια επιστολή απόρριψης από MENSA δεν θα ήταν πάρα πολύ μεγάλη έκπληξη για σας τώρα, θα ήταν; ? Μια αιχμηρή γλώσσα δεν σημαίνει ότι έχετε ένα έντονο μυαλό. ? Όλη μέρα σκέφτηκα από εσάς ... Ήμουν στο ζωολογικό κήπο. ? Όποιος πει σε σας για να να είστε οι ίδιοι δεν θα μπορούσε να δώσει χειρότερες συμβουλές. ? Είστε πάντα αυτό το ηλίθιο ή είσαι καταβάλλει ιδιαίτερη προσπάθεια σήμερα; ? Είστε πάντα ένας ηλίθιος, ή απλά όταν είμαι γύρω; ? Είναι οι γονείς τα αδέλφια σας; · Ως αουτσάιντερ, τι νομίζετε της ανθρώπινης φυλής; · Πριν ήρθατε μαζί ήμασταν πεινασμένοι. Σήμερα είμαστε βαρεθεί. ? Πιστέψτε με, δεν θέλω να κάνω μια μαϊμού από σας. Γιατί θα πρέπει να πάρω όλα τα εύσημα; ? Εγκέφαλοι δεν είναι τα πάντα. Στην πραγματικότητα, στην περίπτωση σας δεν είναι τίποτα. ? Σας καλεί, ένας ηλίθιος θα ήταν προσβολή για όλα τα ηλίθια άτομα. ? Δεν έχετε μια τρομερά κενά συναίσθημα - στο κρανίο σας; ? Δεν χρειάζεστε μια άδεια να είναι εκείνος ο άσχημος; ? Δεν έχετε συνειδητοποιήσει ότι υπάρχουν αρκετοί άνθρωποι να μισούν τον κόσμο που έχουν ήδη χωρίς σας που εργάζονται τόσο σκληρά για να μας δώσει ένα άλλο; ? Να μην αγνοούν όλη τη ζωή σας, πάρτε μια μέρα άδεια! ? Από τότε που είδα στο οικογενειακό δέντρο σας, έχω ήθελε να το περιορίσει. · Για δύο λεπτά, θα ήθελα να σας δώσω ένα κομμάτι του μυαλού μου - και όλα δικά σας. ? Έχετε εξετάσει μήνυση μυαλό σας για μη υποστήριξη; ? Είναι είδος του άνδρα που θα χρησιμοποιήσετε ως προσχέδιο για την οικοδόμηση ηλίθιος. ? Γεια σου, πράξη την ηλικία σου - γεροντική! ? Hey, σας άκουσα πήγε στον κρεοπώλη και ζήτησε για 10 λεπτά αξίας του κρέατος σκυλιών και σας ρωτά εάν ήθελε μεμβράνη ή αν θέλατε να το φάτε επί τόπου. ? Πώς φτάσατε εδώ; Μήπως κάποιος αφήσει κλουβί σου ανοιχτά; ? Δεν ξέρω τι σας κάνει τόσο ηλίθιο, αλλά λειτουργεί πραγματικά! ? Δεν έχω υπόψη σας ότι μιλάτε από το τόσο πολύ, καθώς δεν σας πειράζει που δεν είμαι ακούει. ? Δεν νομίζω ότι είσαι ανόητος. Αλλά τότε, τι δικό ταπεινή μου γνώμη με χιλιάδες άλλους; · Εγώ ακούω ότι, όταν η μητέρα σου είδα πρώτα, αποφάσισε να σας αφήσει στο μπροστινό βήματα ενός αστυνομικού τμήματος, ενώ η ίδια γύρισε η ίδια in., εγώ ακούω ότι όταν ήσουν παιδί, η μητέρα σου ήθελε να προσλάβει κάποιον για να φροντίσει εσείς, αλλά η μαφία ήθελε πολύ. ? Ακούω το μόνο μέρος που είστε ποτέ προσκαλούνται είναι έξω. ? Ακούω να γίνονται δεκτά σε μια κλειστή λέσχη, διότι χρειάζονται κάποιον να περιφρόνηση. ? Ακούω είστε συνδεδεμένοι στο Αστυνομικό Τμήμα - κατά ένα ζευγάρι χειροπέδες. ? Ακούω να αλλάξει το μυαλό σας! Τι κάνετε με το πάνα; ; Προσβολές και σαρκασμός? Άκουσα ότι είστε σε μια κυρία, δολοφόνος. Παίρνουν μια ματιά σε σας και πεθαίνουν από σοκ. ? Άκουσα ότι όταν γεννηθήκατε, ο πατέρας σου πέταξαν πέτρες στο πελαργό. ? Άκουσα ότι πήγε στον στοιχειωμένο σπίτι και πρότειναν you δουλειά. , Εγώ άκουσα έχεις σε μεταμόσχευση εγκεφάλου και του εγκεφάλου απορρίψατε! · Εγώ ακούσαμε να πήγε να δει το γιατρό και να του είπε ότι θα ήθελε λίγο κρεατοελιά αφαιρείται, οπότε αν είχατε πέταξαν έξω από τα καθήκοντά του. ? Σας άκουσα πήγε σε μια εκπομπή φρικιό και ήρθε σε ελεύθερο! ? Άκουσα τους γονείς σας πήρε σε μια επίδειξη σκύλων και κερδίσατε. ? Το ξέρω ότι είσαι ανόητος κανείς, αλλά ίσως κάποιος θα σας εγκρίνει. ? Αρνούμαι να συμμετάσχουν σε μια μάχη των πνευμάτων, δεδομένου ότι δεν θα επωφεληθούν από τις ειδικές ανάγκες. · Εγώ επέπληξε τον αδελφό μου για προσομοίωση σας. Του είπα να μην ενεργεί όπως έναν ανόητο. ? Θα ερευνηθεί όλο το οικογενειακό δέντρο σας και να φαίνεται ότι έχετε το σφρίγος. ? Νομίζω ότι η Μητέρα Φύση μισεί πραγματικά γιατί σας υπενθυμίσω τόσο πολύ τα λάθη of της! · Εγώ χρησιμοποίησα για να σκεφτώ ότι είστε σε ένα μεγάλο πόνο στο λαιμό. Τώρα έχω πολύ χαμηλότερη γνώμη. ? Εύχομαι γοητεία σας μπορεί να εμφιαλωθεί - τότε ένας φελλός μπορεί να τεθεί σε αυτήν. ? Θα ήθελα να σας ρωτήσω πόσο χρονών είσαι, αλλά ξέρω ότι δεν μπορεί να μετρήσει ότι τα υψηλά. ? Θα ήθελα την ευχαρίστηση της επιχείρησής σας, αλλά δίνει μόνο εμένα δυσαρέσκεια. ? Θα ήθελα πολύ να σας χτυπήσουν, αλλά έχω ένα πρόβλημα με σκληρότητα σε άλογα ζώα. · Θέλω να πω ότι είστε αποφλοίωση επάνω λάθος δέντρο, αλλά αυτό είναι φυσικό φωνή σας. ? Θα ήθελα να σας αφήσω με μια σκέψη ... αλλά δεν είμαι βέβαιος ότι έχετε πουθενά για να το θέσω! ? Είμαι ανυπομονησία τη χαρά της εταιρείας σας αφού δεν το έχω είχε ακόμη. · Εάν χρειάζομαι ποτέ μια μεταμόσχευση του εγκεφάλου, θα επέλεγα yours επειδή θέλατε έναν εγκέφαλο που ποτέ δεν είχε χρησιμοποιηθεί. ? Εάν είπα τίποτα σε σας ότι θα πρέπει να λυπάμαι για, είμαι ευτυχής. ? Αν σου έλεγα ότι έχω ένα κομμάτι του ρύπου στο μάτι μου, θα πηγαίνατε; · Εάν η άγνοια είναι ευτυχία, θα πρέπει να είναι το πιο ευτυχισμένος άνθρωπος του κόσμου. ? If Μωυσής είχε δει το πρόσωπό σας, θα υπήρχε μια άλλη εντολή. ? If άσχημο ήταν ένα έγκλημα, θέλετε να πάρετε μια καταδίκη σε ισόβια. ? Αν επρόκειτο να kill όλους όσους μισεί, δεν θα είναι δολοφονία? Θα ήταν γενοκτονία! · Αν ποτέ είχε μια έξυπνη ιδέα, θα ήταν αρχαρίων τύχη! ? Αν ήταν ορφανοί όταν ήσουν παιδί, λυπάμαι για σένα, αλλά δεν για τους γονείς σου. ? If το μυαλό σας ήταν σοκολάτα δεν θα καλύψει ένα M & M. ? Σε λένε Dan Druff; Μπαίνεις στην τρίχα των ανθρώπων. ? Is Λαρυγγίτιδα το όνομά σας; Είσαι ένας πόνος στο λαιμό. ? Σπίτι Ας παίξουμε του. Είσαι η πόρτα και εγώ θα σας slam. ? Κοίτα, δεν πηγαίνουν σε έναν αναγνώστη μυαλού? Πάω σε ένα αναγνώστη φοίνικα? Ξέρω έχεις ένα φοίνικα. ; Φροντίδα σε σας, έχω συνειδητοποιήσει τι σπατάλη του δέρματος σας. ? Moonlight γίνεται εσύ - απόλυτο σκοτάδι ακόμα περισσότερο! · Κανείς δεν λέει ότι είσαι ηλίθιος. Απλώς λένε ήσουν δεκαέξι ετών, πριν να μάθει πώς να αποχαιρετήσει. ? Φιλία μας είναι όπως αυτό ένα σκυλί σε ένα πυροσβεστικό κρουνό. ? Άνθρωποι δεν μπορούμε να πούμε ότι έχετε απολύτως τίποτε! Μετά από όλα, έχετε κατωτερότητας! • Άνθρωποι έχουν κάθε δικαίωμα να είναι άσχημη, αλλά κατάχρηση του προνομίου! ? Ο κόσμος λέει ότι είστε ο τέλειος ηλίθιος. Το λέω ότι δεν είναι τέλεια, αλλά κάνετε εντάξει. ? Έτσι, μια σκέψη πέρασε από το μυαλό σου; Πρέπει να έχει ένα μακρύ και μοναχικό ταξίδι. ? Αυτό δεν είναι μάχη του ευστροφία ανάμεσα σε εσάς και εμένα. Ποτέ δεν τα βάζουμε με κάποιον που είναι άοπλοι. ? Ευχαριστώ πολύ, είμαστε όλοι προσβληθεί από μοναδικά την άποψή σας. ? Υπάρχουν αρκετοί άνθρωποι στον κόσμο αυτό που βρίσκω αντιπαθητικός και είστε όλοι τους. ? Υπάρχουν δύο προϋποθέσεις για να είναι ένας έξυπνος γάιδαρος, μην ανησυχείτε όμως, έχεις το δεύτερο μέρος κάτω pat. ? Δεν υπάρχει εμβόλιο κατά ηλιθιότητα. ? Υπήρχε κάτι για σένα που μου άρεσε, αλλά μπορείτε να δαπανάται. ? Λένε αντίθετα έλκονται. Ελπίζω να σας συναντήσω κάποιον που είναι όμορφο, έξυπνο, και καλλιεργούνται. ? Λένε ότι οι δύο κεφάλια είναι καλύτερα από ένας. Στην περίπτωσή σας, κάποιος θα ήταν καλύτερο από κανένας. ? Όλοι άνοιξη από πίθηκους, αλλά εσείς δεν άνοιξη αρκετά μακριά. ? Εμείς δεν διαμαρτύρονται για τις ελλείψεις σας, αλλά για πολύ τα λόγια σας. ? Ακούσαμε ότι όταν εκτελέσατε μακρυά από το σπίτι λαούς σας σας έστειλε ένα σημείωση λέγοντας, Μην έρχονται σπίτι και όλες θα συγχωρεθεί. ; Προσβολές και Putdowns · θα σκεφτείτε εσείς όταν είμαστε μόνοι. Τότε είμαστε περιεχόμενο να είναι μόνος. ? Τι το αργότερο dope - εκτός εσάς; ? Ό καθένας λέει σε σας πηγαίνει μέσα ένα αυτί και έξω το άλλο επειδή τίποτα δεν μπλοκάρει κυκλοφορίας. ? Όταν θέλω είστε γνώμη, εγώ θα κουδουνίστρα κλουβί σας! ? Όταν κάνατε, έσπασαν το καλούπι - και χτύπησαν τον κατασκευαστή καλουπιών. ? Όταν πεθάνετε, θα ήθελα να πάει στο κηδεία σας, αλλά εγώ θα πιθανώς να πάνε να εργαστούν εκείνη την ημέρα. Πιστεύω στην επιχειρηματικές πριν ευχαρίστηση. ? Όταν φτάνετε δωμάτιο των ανδρών, θα δείτε σημάδι ότι λέει, «Κύριοι». Pay δεν προσοχή σε αυτό. Πηγαίνετε δεξιά μέσα? Όταν πηγαίνετε στον αναγνώστη μυαλό, θα πάρετε μισή τιμή; ? Όταν περνάτε μακριά και άνθρωποι μου ρωτούν τι η αιτία θανάτου σας ήταν, θα πω ότι ήταν βλακεία σας. ? Όταν μιλάτε, άλλοι άνθρωποι παίρνουν βραχνές ακούει απλώς. ? Γιατί δεν πηγαίνετε στη βιβλιοθήκη και βούρτσα επάνω άγνοια σας; ? Γιατί δεν γλιστρούν σε κάτι πιο άνετα ... σαν ένα κώμα. ? Δεν έχετε ίδιος σήμερα. Παρατήρησα τη βελτίωση αμέσως. ? Είστε τόσο ανέντιμο που δεν μπορώ καν να είναι σίγουρος ότι αυτό που μου λέτε είναι ψέματα! ? Είστε τόσο άλαλος, χρειάζεστε κάρτα cue να πει Huh; ? Είσαι τόσο χαζός, χρειάζεστε οδηγίες για το πώς να χρησιμοποιήσετε μια κουνιστή καρέκλα. ? Είσαι τόσο χαζός, θα φυτευτεί ένα δέντρο κρανιά και τα αναμενόμενα απορρίματα των κουταβιών. ? Είσαι τόσο χαζός, παίζετε πασιέντζα ... για τα μετρητά. ? Είστε τόσο παλιά, εάν εσάς να ενήργησε ηλικία σας, θέλετε πεθάνεις. · Είστε τόσο παλιά, τα κεράκια στην τούρτα γενεθλίων σας συμβάλλουν στην υπερθέρμανση του πλανήτη! ? Είσαι τόσο παλιά, όταν ήταν ένα ουράνιο τόξο παιδί ήταν ασπρόμαυρα. ? Είσαι τόσο παλιά, θα κάθισε δίπλα στον Ιησού στο σχολείο. · Είστε τόσο παλιά, θα περπατήσει σε ένα μαγαζί με τις αντίκες και σας πωλούνται. ? Είσαι τόσο ηλίθια, θέλετε ταξίδι σε ένα ασύρματο τηλέφωνο. ? Είστε τόσο ηλίθιο που αν μπορώ έδωσα μια δεκάρα για νοημοσύνη σας, θα έπαιρνα αλλαγή πίσω. ? Μπορεί να είναι ένα όμορφο πρόσωπο στο εσωτερικό, πάρα πολύ κακό έχετε γεννηθεί στο εξωτερικό! ? Πρέπει να είστε από τη ρηχή τέλος του αποθέματος γονιδίων. ? Πρέπει να είστε ο άνθρωπος αριθμητική - μπορείτε να προσθέσετε κόπο, να αφαιρέσετε την ευχαρίστηση, την προσοχή χάσμα, και να πολλαπλασιάζει την άγνοια. ? Πρέπει να έχετε χαμηλό γνώμη ανθρώπους εάν νομίζετε ότι είστε σας ισούται. ? Πρέπει να έχετε σηκωθεί στη λάθος πλευρά του κλουβιού σήμερα. ? Ποτέ δεν απεργία έξω τυφλά? Αποτύχετε στο φως. ; Με εξαιρετική ήταν μια αφύσικη γέννησης, πριν έρθετε εδώ έναν άνθρωπο. Διάβαζε περισσότερα για:; σαιξπηρικού Προσβολές; Πνευματώδης Comebacks; Πνευματώδης one liners; προσβολές και Comebacks για τα κορίτσια
Guy: Είμαι όλα έχείς cutie πίτα.? Κοριτσιού: Τότε δεν πρέπει να έχουν πολύ.
Guy: δεν Έχω δει να κάπου πριν;? Girl: Ναι, γίαυτό δεν πάω εκεί πια.
Guy: Οπότε τι κάνεις για μια διαβίωση;? Κοριτσιού: Θηλυκό ηθοποιός.
Guy: Είναι αυτό το κάθισμα κενό;? Girl: Ναι περιόδους και αυτή θα υπερβολικά αν καθίσετε.
Guy: Λοιπόν, θέλω να επιστρέψω στο σπίτι μου;? Κοριτσιού: Λοιπόν, δεν ξέρω, θα χωράει δύο άτομα κάτω από ένα βράχο;
Guy: Θέλω να σας καλέσει. Τι αριθμό σας; ? Κοριτσιού: Είναι στον τηλεφωνικό κατάλογο.
Guy: Αλλά δεν ξέρω όνομά σας.Κορίτσι: Ότι στον τηλεφωνικό κατάλογο επίσης.
Guy: Τι υπογράψουν έχετε γεννηθεί υπό;? Κορίτσι: Δεν υπάρχει χώρος στάθμευσης.
Guy: Ξέρω πώς να παρακαλώ μια γυναίκα.? Κοριτσιού: τότε αφήστε με ήσυχο.
Guy: Μήπως δεν συναντηθήκαμε πριν;? Κοριτσιού: Ναι, είμαι ο ρεσεψιονίστ στο VD Κλινική.
Guy: Θέλω να μου δώσει σε σας.? Κοριτσιού: Συγνώμη, δεν δέχομαι φτηνά δώρα.
Guy: Μπορώ να πω ότι με θέλεις.? Girl: Ohhhh. Είσαι τόσο δεξιά. Σας θέλω ... να φύγει.
Guy: Γεια σου, μωρό μου, Τι είναι σημάδι σου;? Girl: Διακοπή.
Guy: Γεια σου cutie, πώς περίοδος εσείς και εγώ το χτύπημα του hot spots;? Κοριτσιού: Συγνώμη, εγώ δεν την ημερομηνία εκτός των ειδών μου.
Guy: Μπορώ να σας δούμε πολύ σύντομα; ? Κορίτσι: Γιατί; Δεν νομίζετε είμαι αρκετά τώρα;
Guy: Το σώμα σας είναι σαν ένα ναό.? Girl: Συγνώμη, δεν υπάρχουν υπηρεσιών σήμερα.
Guy: εγώ είχα τίποτα για σένα.? Girl: Good! Ας ξεκινήσουμε με τραπεζικό λογαριασμό σας.
Guy: Εγώ θα πάω μέχρι το τέλος του κόσμου για σένα.? Girl: Ναι, αλλά θα μένετε εκεί;
Guy: Δεν Έχω δει να κάπου πριν από?? Κοριτσιού: Ναι, γι αυτό εγώ δεν πάω εκεί πια.
Guy: τόπο ή ορυχείο Σου;Κορίτσι: Και τα δύο. Πας σε δικοί σας και θα πάω στον ορυχείο.
Guy: Μήπως τρέχει ομορφιά στην οικογένειά σας;? Girl: It προφανώς δεν στο δικό σου!
Guy: Ποιο είναι το όνομά σου σέξι;? Girl: Taken!
Guy: Πιστεύετε στην αγάπη εκ πρώτης όψεως ή θέλεις να περπατήσει και πάλι;? Girl: Ναι, αλλά αυτή φορά δεν σταματούν!
Guy: Νομίζω ότι είστε το καλύτερο κορίτσι ψάχνει εδώ.? Girl: Αλήθεια; Λοιπόν, Είχα καλύτερα πάω βρείτε τις καλύτερες ψάχνει άντρας τότε!
Guy: Μπορώ να κεράσω ένα ποτό;Κορίτσι: Εμπρός, αλλά μόνο αν έχετε αγοράσει ένα φίλο μου και εγώ!
Guy: Βλέπω πάντα στο μάτια σου.? Girl: Αλλά όλος μπορώ δω είναι ποτέ σε δικοί σας.
Guy: θα πέθαινα για σένα ...? Girl: Απόδειξέ it!
Guy: Λοιπόν, πώς όπως τα αυγά σας στο πρωί;? Girl: αγωνιμοποίητο.
Guy: Θέλετε να χορό;? Girl: ΟΧΙ? Guy: Συγνώμη, νομίζω ότι μ 'ακουστεί καλά ...Είπα, φαίνεσαι λίπους σε αυτές τις παντελόνι.
Guy: Ugly σας.? Κοριτσιού: Και το αρκετά καλό μέλλον ... για ένα γορίλες, που είναι ...
Guy: Έτσι, τι σημάδι σας;? Girl: αριθ Έναρξη
Guy: Γιατί μυρίζετε αστείο;? Κοριτσιού: Ονομάζεται σαπούνι - Δεν νομίζω ότι έχετε μυρίσει ποτέ πριν ...
Διαβάστε περισσότερα για:; Funny Pick Up γραμμές για τα κορίτσια · Pick Up γραμμές για τα κορίτσια · προσβολές και Comebacks για άντρες
Κοριτσιού: έχω μόλις επιστρέψει από το κέντρο ομορφιάς.; Guy: κρίμα που έκλεισε ...
Girl: Darling, νομίζεις θα χάσω κοιτάζει μου καθώς γερνούν;? Guy: Με τύχη, ναι.
Κοριτσιού: Να έβαλα την τηλεόραση; ? Guy: Καλά ασφαλώς θα βελτίωνε την προβολή σε εδώ ...
Κοριτσιού: Ξέρετε, έχω κληθεί να παντρευτεί σε εκατοντάδες φορές.? Guy: Ναι, αλλά γονείς σου δεν μετράνε ...
Κορίτσι: Λατρεύω μπισκότα ...? Guy: Κι αυτό γιατί είστε κροτίδες!
Κοριτσιού: Τι κοιτάτε;? Guy: Νόμιζα ότι ήταν όμορφος, αλλά έκανα λάθος.
Guy: Επιθυμείτε να χορέψουμε;? Κορίτσι: Δεν μαζί σας.? Guy: Έλα τώρα. Κάτω τα πρότυπά σας λίγο, έκανα ακριβώς.
Girl: Είσαι τόσο λίπος!? Guy: Hey, Ι μπορεί να λίπος, αλλά θα είστε πάντα άσχημος, και μπορώ δίαιτα!
Διαβάστε περισσότερα για: ή επιλέξτε τις γραμμές για τους τύπους ή επιλέξτε Μέχρι Lines για τους άνδρες · Αυτά ήταν μερικά δροσερά ύβρεις και ανατροπές που πρέπει να έχουν φέρει ένα χαμόγελο στο πρόσωπό σας. Έτσι αισθανθείτε ελεύθεροι να χρησιμοποιούν αυτά τα αστεία προσβολές και ανατροπές και είναι βέβαιο ότι θα λάβει με κωδωνοκρουσίες του γέλιου.