Αστεία ρήσεις γενεθλίων

Η καθημερινή άγχη της ζωής να μας αφήσετε συχνά αισθάνονται σφιχτή και frazzled. Το γέλιο και το χιούμορ μπορεί να είναι ο καλύτερος δυνατός τρόπος αντιμετώπισης, ακόμη και ξεπερνώντας τις παρενοχλήσεις που έχουμε για την αντιμετώπιση στην καθημερινή μας ζωή. Not είναι μόνο το χιούμορ κάνουν τη ζωή πιο διασκεδαστική, μπορεί όμως να είναι ένας τρόπος για την ενίσχυση των σχέσεων, που ασχολούνται με τους άλλους αποτελεσματικά, αλλά και ενθαρρύνοντας και άλλους να συμμετάσχουν και να μοιραστούν τη χαρά που δημιουργείτε.
Τα γενέθλια, φυσικά, οι περιπτώσεις γεμάτο χαρά, ναι, ποιο μπορεί να είναι ένας καλύτερος χρόνος να εισφέρει το χιούμορ στη ζωή από ό, τι μια τέτοια ξεχωριστή μέρα; Εδώ είναι μερικά αστεία λόγια γενέθλια που μπορείτε να χρησιμοποιείτε όταν ένας φίλος ή κάποιον στην οικογένεια έχει ένα πάρτι γενεθλίων, ή ακόμη και σε μια κάρτα γενεθλίων που στέλνετε.
Για όλες τις προόδους στην ιατρική, δεν υπάρχει ακόμη θεραπεία για την κοινή γενέθλια. - John Glenn
Ηλικία είναι κάτι που δεν έχει σημασία, αν δεν είναι τυρί.
Η ηλικία είναι ένας αριθμός και η δική μου είναι εισηγμένες.
Ζουν όσο μπορείτε. Τα πρώτα είκοσι χρόνια είναι η μεγαλύτερη μισό της ζωής σας.
Γενέθλια είναι καλές για σας. Οι στατιστικές δείχνουν ότι οι άνθρωποι που έχουν την πιο ζωντανό είναι η μεγαλύτερη.
Ένας διπλωμάτης είναι ο άντρας που θυμάται πάντα τα γενέθλια μιας γυναίκας, αλλά ποτέ δεν θυμάται την ηλικία της.
Οι άνδρες είναι σαν το κρασί: some στραφούν σε ξίδι, αλλά το καλύτερο βελτιώνονται με ηλικία.
Λίγες γυναίκες παραδέχονται την ηλικία τους. Λίγοι άνδρες δική τους πράξη.
Looking πενήντα είναι μεγάλη - αν είστε εξήντα.
Όταν έγινα δύο ήμουν πραγματικά ανήσυχος, γιατί είχα διπλασιάστηκε ηλικία μου σε ένα χρόνο. Σκέφτηκα, αν αυτή τηρεί, κατά τη στιγμή είμαι πέντε θα είμαι 64.
Απλά θυμηθείτε, όταν είστε πάνω από το λόφο θα αρχίσουν να πάρει ταχύτητα.
Όπως πολλές γυναίκες της ηλικίας μου, είμαι 28 ετών.
Γενέθλια είναι τρόπος της φύσης να μας πει να τρώνε περισσότερο κέικ.
Age Old δεν είναι τόσο κακό όταν εξετάζετε το εναλλακτική λύση.
Για μένα, το γήρας είναι πάντα 20 χρόνια μεγαλύτερα από μένα.
Ένας διπλωμάτης είναι ο άντρας που θυμάται πάντα τα γενέθλια μιας γυναίκας αλλά ποτέ δεν θυμάται την ηλικία της. - Robert Frost
Ξέρετε παίρνετε παλιά, όταν η κεριά κοστίζουν περισσότερο από την τούρτα. - Bob Hope
Όταν έχω γενέθλια παίρνω την ημέρα μακριά. Αλλά όταν γυναίκα μου έχει γενέθλια, παίρνει ένα ή δύο χρόνια μακριά.
Αν ζείτε στην ηλικία των εκατό, έχετε έκανε επειδή πολύ λίγοι άνθρωποι πεθαίνουν μετά την ηλικία των εκατό. - George Burns
Στη διπλωματική σύζυγος είπε στη γυναίκα του: Πώς πιστεύεις ότι θα σε θυμάται τα γενέθλιά σας, όταν ποτέ δεν κοιτάμε κάθε μεγάλα;
Χρόνος και παλίρροια δεν περιμένουν για τον άνθρωπο, αλλά ο χρόνος κυλάει πάντα ακόμα για μια γυναίκα τριάντα. -Robert Frost
Γενέθλια είναι σαν τα λεωφορεία, ποτέ δεν τον αριθμό που θέλετε.
Συχνά είναι μοιραίο να ζει πάρα πολύ καιρό. - Racine
Δύο ηλικιωμένοι κύριοι προέρχεται από το κέντρο συνταξιοδότησης κάθονται σε ένα παγκάκι κάτω από ένα δέντρο όταν το ένα γυρίζει στο άλλο και λέει, Τεντ, είμαι 83 ετών σήμερα και είμαι απλά γεμάτη πόνους. Το ξέρω ότι είστε για την ηλικία μου. Πώς αισθάνεστε;
Ted λέει, αισθάνομαι σαν ένα νεογέννητο μωρό.
Αλήθεια; Σαν ένα νεογέννητο μωρό;
Ναι. Δεν τα μαλλιά, δεν τα δόντια, και νομίζω ότι σε υγρό μόνο παντελόνι μου.