Famous Quotes Love: Γλυκό και Cute Love Quotes

Αγάπη όμορφη λέξη από μόνη της, φέρνει στο νου διάφορες ιστορίες σαν Ρωμαίος και Ιουλιέτα, Heer Ranjha, μια δημοφιλής ιστορία από την Πουντζάμπ, and Sassi Punnun, ένα δημοφιλές τραγικό ειδύλλιο από το Sindh. Υπάρχουν πολλά άλλα ποιήματα, ιστορίες, τραγούδια και αποσπάσματα που έχουν γραφτεί με μεράκι, σε μυαλό.
Κάθε φορά που σκέφτομαι την αγάπη, έχω ξεκινήσει αυτόματα βουητό ένα από τα αγαπημένα τραγούδια μου, που πηγαίνει κάπως έτσι το αισθάνομαι στα δάχτυλά μου, τη νοιώθω τα δάχτυλα των ποδιών μου. Η αγάπη είναι γύρω μου και έτσι το συναίσθημα αυξάνεται. Είναι γραμμένο στον άνεμο, αυτό είναι παντού πάω. Γράφει ο Καν. Presley και εκτελούνται από βρεγμένος, υγρός, υγρός, αυτό το τραγούδι πάντα έχει νέα σημασία για μένα!
Εδώ είναι μερικά διάσημα αποσπάσματα αγάπης, για να μπορείτε να διαβάσετε:? «Η αγάπη δεν μοιάζει με τα μάτια, αλλά με το μυαλό? Και, συνεπώς, φτερωτό Έρωτα ζωγραφισμένο τυφλά».? William Shakespeare? «Δεν παντρευτεί κάποιον που μπορείς να ζήσεις με ... σας παντρευτεί στο πρόσωπο που δεν μπορείτε να ζήσετε χωρίς."? Ανώνυμος? ». Η ζωή μας έχει διδάξει πως η αγάπη δεν συνίσταται στο ατενίζοντας κάθε άλλο, αλλά στην αναζήτηση προς τα έξω μαζί προς την ίδια κατεύθυνση»? Saint-Exupery? «Α φιλί είναι ένα όμορφο τέχνασμα που σχεδιάστηκε από τη φύση για να σταματήσει την ομιλία, όταν τα λόγια γίνονται περιττές."? Ingrid Bergman? «Η αγάπη δεν κάνει τον κόσμο να πάει γύρω. Η αγάπη είναι που κάνει τη βόλτα να αξίζει τον κόπο.? Franklin P. Jones? "Η αγάπη είναι μία ακατανίκητη επιθυμία να είναι ακαταμάχητα επιθυμητή»., Robert Frost, «Η αγάπη είναι ένας καμβάς που παρέχεται από Φύση και κεντημένη από τη φαντασία».? Voltaire? "Η αγάπη είναι σαν να παίζει πιάνο. Πρώτα πρέπει να μάθουν να παίζουν με τους κανόνες, τότε θα πρέπει να λησμονούμε τους κανόνες και παιχνίδι από την καρδιά σας. "? Ανώνυμος? »Τρία Grand πρώτης ανάγκης ευτυχία σε αυτή τη ζωή είναι κάτι που κάνει, κάτι να αγαπάς, και κάτι για να ελπίζουμε».? Joseph Addison? »Ήμουν άρρωστη και έκανα tingly πάνω από όλα. Ήμουν, είτε αγάπη ή το είχα ευλογιά.; Woody Allen, «Δεν είναι όλοι μας πρέπει να διαθέτουν earthshaking ταλέντο. Απλά κοινής λογικής και της αγάπης θα κάνουμε. "? Myrtle Auvil? ». Μια προσωρινή παραφροσύνη θεραπεύονται με το γάμο»? Ambrose Bierce? "Μεγαλύτερο δώρο αγάπης είναι η ικανότητά της να κάνει ό, τι αγγίζει ιερή».? Barbara De Angelis? "Η αγάπη είναι μια δύναμη πιο τρομερός από κάθε άλλη. Είναι invisible.it δεν μπορεί να δει ή να μετρηθούν, αλλά είναι αρκετά ισχυρή για να σας μετατρέψουν σε μια στιγμή, και να σας προσφέρουμε περισσότερη χαρά από οποιαδήποτε κατοχή υλικού θα μπορούσε ».? Barbara De Angelis? «Σ 'αγαπώ, όχι για αυτό που είσαι, αλλά για αυτό που είμαι εγώ όταν είμαι μαζί σου."? Roy Κροφτ? »Κοκκίνισμα είναι το χρώμα της αρετής."; Διογένη, «Αν αγαπάς σε κάποιον, ας πάει. Αλλά επιστρέφουν στη σας, ότι ήταν γραφτό να γίνει. Εάν δεν το πράξουν, η αγάπη τους δεν ήταν ποτέ δικό σας να αρχίσει με ... »; Ανώνυμος, «Η αγάπη αρχίζει με ένα χαμόγελο, μεγαλώνει με ένα φιλί, και τελειώνει με ένα δάκρυ."? Ανώνυμος? «Στην αγάπη κάποιος βαθιά σας δίνει δύναμη. Το να σε αγαπάει κάποιος βαθιά σου δίνει θάρρος. ? Lao Tzu? «Αληθινή αγάπη είναι όπως τα φαντάσματα, η οποία μιλά Όλοι μιλούν για και λίγοι έχουν δει."· La Rochefoucauld