Επιπτώσεις από τη χρήση κινητά τηλέφωνα κατά την οδήγηση

Είναι Δευτέρα πρωί και έχετε σε μια πάρα πολύ καλή βόλτα το Σαββατοκύριακο. Το ρολόι που χτυπάει με μόλις μία ώρα για να πάει πριν φτάσετε στο γραφείο σας. Υπάρχουν αμέτρητα πράγματα να γίνουν. παιδί σας πρέπει να πέσει στο σχολείο, το ραντεβού με τον οδοντίατρο πρέπει να επαναπρογραμματιστούν και δεν μπορείτε να ξεχάσετε να καλέσετε το αφεντικό σου για να τον ενημερώσει ότι παίρνετε αργά! Σε μια τέτοια κρίσιμη στιγμή του χρόνου, το κινητό τηλέφωνο γίνεται άγγελό σας στη μεταμφίεση. «Δ» Dial για 'οδήγηση και ομιλία »και μπορείτε να πάρετε όλες τις εργασίες! Τι γίνεται όμως, αν γίνει «Δ» της κλήσης «κίνδυνος»;
Χρήση κινητών τηλεφώνων κατά την οδήγηση έχει γίνει τόσο αμφιλεγόμενη ως κοινό. Η ταραχώδης τρόπος ζωής μας αφήσει με όχι επιλογή. Συχνά βρισκόμαστε ζητώντας τους άλλους να μην χρησιμοποιούν κινητά τηλέφωνα κατά την οδήγηση. Αλλά πόσες φορές ακόμα θα ακολουθήσουν μόνοι μας; Φυσικά έχουμε δικαιολογίες, ήταν μια έκτακτης ανάγκης, καλούσε το αφεντικό μου, ήταν ένας άγνωστος αριθμός, τα λοιπά και τα λοιπά. Κινητά τηλέφωνα έχουν γίνει μια αναγκαιότητα για τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Το τεχνολογικά προηγμένο τηλέφωνα δεν εκτελεί μόνο τις εργασίες της πραγματοποίησης και λήψης κλήσεων, αλλά και αποθήκευση σημαντικών δεδομένων, εικόνες και επαφές. Το GPS-enabled τηλέφωνα γίνουν θαλασσοπόροι μας, ενώ βρισκόμαστε σε κίνηση. Δεδομένου ότι η δημοφιλής σειρά του κατασκευαστή κινητών τηλεφώνων πηγαίνει, «δεν είναι μόνο ένα τηλέφωνο, είναι αυτό που είμαστε!"
Πάρτε μια στιγμή και σκεφτείτε, με ποιο κόστος είμαστε χρησιμοποιεί τις συσκευές αυτές κατά την οδήγηση; Με κίνδυνο της ζωής μας, είμαστε multi-tasking, η εξωτερική ανάθεση εργασιών ή πλησιάζει με τους φίλους. Ειλικρινά, η ζωή είναι πολύ πολύτιμη για να διακινδύνευσε για τέτοια ανόητη λόγους. Μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε στην Αμερική και στην Αυστραλία δείχνει ότι ο οδηγός είναι τέσσερις φορές σε υψηλότερο κίνδυνο να συγκρούονται με άλλα οχήματα, όταν μιλά και την οδήγηση. «Ελεύθερα χέρια» είναι μια δικαιολογία για να μιλάμε και την οδήγηση, αλλά δεν είναι ασφαλής ούτε.
Ακούγοντας έναν συντροφικό επιβάτη, ραδιόφωνο, CD ή κασέτες είναι πολύ ευκολότερη και λιγότερο φορολόγηση για τον εγκέφαλο, καθώς δεν ζητήσει από τον εγκέφαλο να ανταποκριθεί. Μιλώντας και η οδήγηση έχει μεγαλύτερο κίνδυνο, όπως απαιτεί ο εγκέφαλος να σκέφτεται περισσότερο από ό, τι είναι ήδη απασχολημένος κάνει. Αυτό προφανώς εκτρέπει την προσοχή εκθέτοντας τον οδηγό η πιθανότητα ατυχήματος. Τα αρχεία της αστυνομίας επίσης δείχνουν ότι η πλειονότητα των ατυχημάτων είχαν ως αποτέλεσμα της χρήσης κινητών τηλεφώνων κατά την οδήγηση.
Ο νόμος που προτείνει την απαγόρευση χρήσης κινητών τηλεφώνων στη Νέα Υόρκη και Κονέκτικατ έχει αποδειχθεί ότι είναι μάταιες. Ο κανόνας ήταν σπασμένα περισσότερο από ό, τι διαπιστώθηκε, δεδομένου ότι η εφαρμογή του. Για τη μακροπρόθεσμη συμμόρφωση με τους κανονισμούς ασφαλείας, η αυστηρή εφαρμογή είναι απαραίτητη. Παρά την αποτυχία, την Αυστραλία, τη Βραζιλία, τον Καναδά, την Ταϊβάν, την Ιρλανδία και ΗΑΕ είναι μεταξύ των εθνών για να έχουν απαγορεύσει να μιλάμε για κινητά τηλέφωνα κατά την οδήγηση.
Απρόσεκτος οδήγηση δεν είναι μόνο θέτει τη ζωή σας σε κίνδυνο, αλλά και των επιβατών και το άτομο που μπορεί να συγκρουστεί με. Το παζάρι είναι λογικό, αν σκέφτεστε να multitasking και εξοικονόμηση του χρόνου σας κατά την οδήγηση. Δεν έχει σημασία αν φτάσεις κάπου λίγο αργά. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι έχετε κάνει με ασφάλεια εκεί!