Εμπρός ευθυγράμμιση των τροχών

Η ευθυγράμμιση των τροχών σε ένα αυτοκίνητο αναφέρεται στην προσαρμογή των γωνιών τροχό με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι κάθετος προς το έδαφος και παράλληλες μεταξύ τους. Οι προσαρμογές αυτές, προκειμένου να εξασφαλιστεί ότι τα ελαστικά για πολύ καιρό και το αυτοκίνητο κινείται μπροστά σε ευθεία γραμμή κατά την οδήγηση σε ευθεία και ισοπέδωσε δρόμο. Όποτε υπάρχει απροσδόκητη φθορά των βαθμίδων ή το αυτοκίνητο που παρασύρει μακριά σε μια πλευρά ή δονήσεων στο τιμόνι ενώ οδηγείτε πολύ γρήγορα, είναι μια ένδειξη ότι οι τροχοί πρέπει να ευθυγραμμιστεί σωστά.
Είναι πάντα καλύτερο να πάρει μια δουλειά μπροστά ευθυγράμμιση των τροχών γίνεται από ένα κατάστημα αυτοκίνητο ή έναν ειδικό ελαστικό. Αν και η διαδικασία δεν είναι πολύ σκληρός, υπάρχουν ορισμένες ποσό των βασικών γνώσεων που απαιτούνται για την ευθυγράμμιση των τροχών αυτοκίνητο πίσω στην ιδανική θέση τους. Η ευθυγράμμιση των τροχών απαιτεί τρεις μετρήσεις - toe, κύρτωμα και άχνη. Όλα αυτά εξηγούνται αναλυτικά στη συνέχεια.
Βάση Όρων ευθυγράμμιση εμπρόσθιου τροχού Επεξήγηση
Caster? Caster ορίζεται ως η κλίση της πιο πάνω σημείο του άξονα του τιμονιού του αυτοκινήτου. Το πτυσσόμενο είναι είτε προς τα πίσω ή προς τα εμπρός όταν διαπιστωθεί από τις πλευρές του αυτοκινήτου. Κλίση προς τα εμπρός χαρακτηρίζεται από αρνητική (-) πρόσημο, ενώ τα πίσω κλίση χαρακτηρίζεται από θετικό (+) πρόσημο. Φορώντας των βαθμίδων δεν επηρεάζεται από την άχνη, αλλά έχει σίγουρα επηρεάσει τον έλεγχο κατεύθυνσης του συστήματος διεύθυνσης του. Το σώμα αυτοκινήτων πρέπει να διατηρούνται σε προκαθορισμένο ύψος της, καθώς έχει σχέση με την άχνη. Ένα θετικό caster είναι αποτέλεσμα της πίσω αυτοκίνητο από την πλευρά της είναι χαμηλότερη από το κανονικό ύψος. Σε περίπτωση που η πίσω πλευρά του αυτοκινήτου είναι μεγαλύτερη από το κανονικό ύψος, η εμπρός ανάρτηση δείχνει λιγότερο θετική caster. Εάν υπάρχει διαφορά μεταξύ των τιμών άχνη των δύο κινητήριους τροχούς, ο τροχός αρχίζει να τραβά προς το κέντρο του αυτοκινήτου. Αυτό καθιστά τη μετατόπιση του οχήματος προς την πλευρά που έχει χαμηλότερη τιμή άχνη.
Camber? The ψάρεμα των τροχών από το κατακόρυφο όταν βλέπει από το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, είναι γνωστή ως κυρτώματος. Αν το προς τα μέσα γωνία τροχών από την κορυφή η αξία κύρτωμα είναι αρνητικό (-), ενώ η αξία τους είναι θετική (+) όταν η προς τα έξω γωνία τροχών από την κορυφή. Directional ελέγχου καθώς και φορώντας τα ελαστικά επηρεάζεται από τις ρυθμίσεις καμπυλότητα. Αν το κύρτωμα είναι ένας πάρα πολύ για τη θετική πλευρά, τα ελαστικά, στη συνέχεια, εξαρτήματα ανάρτησης θα φορέσει μακριά γρήγορα. Υψηλή αρνητική κύρτωμα θα φορέσει τα επίπεδα, καθώς και εξαρτήματα ανάρτησης στο εσωτερικό. Σε περίπτωση που η διαφορά της αξίας κύρτωμα για δύο ελαστικά τα οποία είναι side-by-side είναι κάτι περισσότερο από 1 μοίρα, θα έχει ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να τραβιέται προς τα πλευρά, η οποία έχει υψηλότερο θετικό κύρτωμα.
Toe? Toe μέτρηση καθορίζει το πώς έχουν πολύ εμπρός τροχούς γύρισε στο εσωτερικό ή το εξωτερικό από μια ευθεία θέση. Αν οι τροχοί γύρισε στο εξωτερικό, η τιμή toe είναι αρνητικό (-) και όταν οι τροχοί γύρισε στο εσωτερικό, η τιμή toe είναι θετικό (+). Συνήθως, η αξία των toe είναι μόνο ένα κλάσμα του ενός βαθμού. Η μύτη εξασφαλίζει ότι οι τροχοί να είναι παράλληλες μεταξύ τους όταν το αυτοκίνητο κινείται. Διευθύνουσα ανισορροπία και γρήγορη φθορά των ελαστικών είναι πιθανά αποτελέσματα ενός ελαττωματικού προσαρμογής toe.
Πώς να κάνει ένα μέτωπο ευθυγράμμιση των τροχών
Είναι πάντα συνιστάται να πάρετε ένα μέτωπο εργασίας ευθυγράμμιση των τροχών γίνεται από έναν επαγγελματία που απαιτεί κάποιο ποσό των τεχνικών γνώσεων και συγκεκριμένων εξοπλισμών καθώς και. Ωστόσο, η μέθοδος που ακολουθούν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την εκ νέου ρύθμιση εμπρός τροχούς, σε κάποιο βαθμό. Θα πρέπει να δικάζονται μόνον από άτομα που έχουν βασικές γνώσεις για τα αυτοκίνητα. ? Κατ 'αρχάς, φροντίζει για δύο πλαστικές σακούλες PU τύπου και ένα δείκτη λέιζερ. ? Πάρκο το αυτοκίνητο σε επίπεδη επιφάνεια και τοποθετήστε μία πλαστική σακούλα πίσω από κάθε μπροστινό τροχό. ? Η πλαστική σακούλα βοηθά στη διατήρηση του τροχού σε ένα ελάχιστο τριβής θέση αυτή για σκοπούς εναρμόνισης. ? Αντίστροφη το αυτοκίνητο λίγο για να έχετε και τα δύο εμπρός τροχούς με πλαστικές σακούλες. Ρυθμίστε το σύστημα διεύθυνσης το αυτοκίνητο στην αρχική του ευθεία θέση. ? Χρησιμοποιώντας ένα λέιζερ, τη ρύθμιση της δέσμης από το εμπρόσθιο άκρο του ελαστικού μέχρι το πίσω άκρο σε λίγο προς τα κάτω θέση, ώστε η ακτίνα πέφτει στο έδαφος και να σχηματίζει γωνία. ? Επαναλάβετε τη διαδικασία για το άλλο τροχό για να πάρουν συνολική γωνία toe του. ? Θα υπάρξει μια βίδα ρύθμισης στο πλαίσιο του τροχού αυτοκινήτου που θα πρέπει να χαλαρώσει. Προσαρμόστε τη ράβδο σύμφωνα με τις απαιτήσεις είτε σε αύξηση ή μείωση της γωνίας toe. ? Για αυτοκίνητα με πίσω τροχούς, η ιδανική γωνία είναι 0, αλλά η γωνία για τους εμπρόσθιους αυτοκίνητα με κίνηση στους τροχούς πρέπει να υπολογίζεται και προσαρμόζεται ανάλογα. ? Εμπρός Κόστος ευθυγράμμιση των τροχών
Τροχός κόστος της ευθυγράμμισης περιλαμβάνει κυρίως τα έξοδα της εργασίας και συνεπώς το κόστος διαφέρει από τόπο σε τόπο ανάλογα με το βιοτικό επίπεδο στη συγκεκριμένη περιοχή. Υπάρχουν διάφορα κέντρα και καταστήματα ελαστικών αυτοκινήτων που παρέχουν μπροστά υπηρεσία ευθυγράμμιση των τροχών, οι λεπτομέρειες των οποίων μπορούν να βρεθούν σε απευθείας σύνδεση ή σε οποιαδήποτε κατάλογο επιχειρήσεων. Το μπροστινό κόστος κυμαίνεται ευθυγράμμιση των τροχών από US $ 30 στα $ 70, ανάλογα με την περιοχή. Για τους ανθρώπους που θέλουν να ευθυγραμμίσει στους τέσσερις τροχούς, το κόστος της ευθυγράμμισης των ελαστικών θα μπορούσε να είναι οπουδήποτε μεταξύ US $ 50 έως $ 100, και πάλι ανάλογα με την περιοχή.
Διαβάστε περισσότερα για:? Front End Προσανατολισμός Κόστος? Ανταλλακτικά αυτοκινήτων? Αυτοκίνητο Επισκευές? Πληροφορίες σχετικά με το πότε να κάνουμε ένα μέτωπο ευθυγράμμιση των τροχών του αυτοκινήτου θα πρέπει να παρέχονται στο εγχειρίδιο. Γενικά, η εναρμόνιση πρέπει να γίνει μία φορά το χρόνο ή μετά από κάθε 10.000 μίλια το αυτοκίνητο τρέχει, ανάλογα με το ποια είναι προγενέστερη. Τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν ένα πλεονέκτημα, δεδομένου ότι απαιτούν μόνο μια ρύθμιση toe και δεν γίνονται προσαρμογές άχνη ή καμπυλότητα.